02 اسفند 1398
En | 

نوع خدمت

 خدمت به شهروندان (G2C)

شرح خدمت

پاسخ به استعلام مالکیت دولتی (فرم ج)

مستندات مورد نیاز

معرفی نامه از سوی مرکز ارائه دهنده تسهیلات دولتی مرتبط با مسکن ، مدارک سجلی متقاضی و افراد تحت تکفل آن

قوانین و مقررات

اصل 31 قانون اساسی و ماده یک آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن

پاسخ به سئوالات متدوال

  1. شرایط بهره مندی از تسهیلات دولتی مرتبط با مسکن چیست ؟  متقاضی و افراد تحت تکفل از تاریخ 22/11/57 از امکانات دولتی مرتبط با مسکن (واگذاری زمین یا واحد مسکونی ، تسهیلات بانکی یارانه دار برای خرید یا ساخت مسکن و ...) استفاده نکرده باشد . همچنین از تاریخ 1/1/84 تاکنون فاقد سابقه مالکیت شخصی باشد . سایر موارد مانند وضعیت تاهل و سابقه سکونت توسط مراجع اعطا کننده تسهیلات بررسی میگردد .
  2. درصورت بهره مندی یکی از افراد ( متقاضی یا همسر ایشان ) از امکانات دولتی ایا نفر مقابل امکان بهره مندی از تسهیلات را دارد ؟  خیر
  3. تاریخ های ذکر شده در بند یک تا چه زمانی دارای اعتبار می باشد ؟  همیشه معتبر بوده مگر اصلاحیه ای از سوی قانون گذار صورت پذیرد که در اینصورت اطلاع رسانی عمومی انجام خواهد شد .

متوسط مدت زمان انجام خدمت

2 روز

هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

-

مسئول اصلی ارائه خدمت

خانم یموتی  32820125-028

m.yamoti@qmrud.ir

مراحل گردش کار

  1. دریافت استعلام از مراجع قانوني ارائه دهنده تسهیلات دولتی مرتبط با مسکن به متقاضی

  2. ثبت استعلام در دبیرخانه اداره کل
  3. ارجاع به کارشناس مسئول انجام خدمت 
  4. دریافت مدارک سجلی متقاضی و احراز اصالت اسناد و انطباق با مورد استعلام 
  5. بررسی موضوع در سامانه سراسری استعلام سوابق مالکیت و واگذاری
  6. ارسال پاسخ و مكاتبه با مراجع ذیربط

آدرس محل ارائه خدمت

ساختمان فلسطین : قزوین، خیابان فلسطین، تقاطع بلوار مدرس، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

تلفن ٣٣٣٣٩٠٢٩-٠٢٨

نمودار فرایند

 

ماهیت خدمت

ماهیت خدمت  الکترونیکی می باشد

ساعت ارائه خدمت

7.30 الی 14.30 روزهای شنبه تا چهارشنبه

7.30 الی 13.30 پنج شنبه

استعلام (فرایندهای بین دستگاهی)

بانک عامل تسهیلات

اداره کل ثبت اسناد و املاک

ادارات و تعاونیهای مرتبط

تعداد مراجعه حضوری

یک الی دو بار