02 اسفند 1398
En | 

نوع خدمت

خدمت به دیگر دستگاه های دولتی(G2G)

شرح خدمت

تشخيص نوعيت و بررسي اراضي مربوطه

مستندات مورد نیاز

استعلام از دفترخانه و سایر مبادی قانوني ذیربط ، عکس هوایی ، نقشه محل مورد نظر  با مختصات

 

قوانین و مقررات

  ماده 12 قانون زمين شهري.

 

پاسخ به سئوالات متداول

اعضای تشکیل دهنده کمیسیون ماده ۱۲ چه کسانی هستند؟ کمیسیون متشکل از ۳ نفر مرکب از نمایندگان وزارت مسکن و شهرسازی که با حکم وزیر مسکن تشکیل می گردد

مدارک لازم جهت ارائه کمیسیون ماده ۱۲ قانون زمین شهری شامل چه مواردی است؟  فتوکپی سند مالکیت و در صورت عدم دسترسی به مدارک مالکیت،آخرین استعلام ثبتی دو نسخه رونوشت یا فتوکپی نقشه ثبتی و درصورت نبود کروکی دقیق ملک انعکاس موقعیت ملک بر روی نقشه هوایی با مقیاس متناسب

متوسط مدت زمان ارائه خدمت

30 روز  

هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

هزينه ايي بابت ارايه خدمت دريافت نمي گردد.

 

مسئول اصلی ارئه خدمت

 آقای حامد کریمی028338202215

h.karimi@qmrud.ir

مراحل گردش کار

1.        دریافت استعلام از دفترخانه و یا سایر مراجع قانوني از متقاضی و تشكيل پرونده

2.        مطالعه سوابق ثبتی

3.        بازدید اعضاء كميسيون  از محل مورد نظر با حضور متقاضی

4.        بررسي سوابق كميسيون

5.        تنظيم صورتجلسه كميسيون در صورت فاقد راي بودن

6.        ارسال پاسخ و مكاتبه با مراجع ذیربط

 

آدرس محل ارائه خدمت

 ساختمان فلسطین : قزوین، خیابان فلسطین، تقاطع بلوار مدرس، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تلفن ٣٣٣٣٩٠٢٩-028

 

نمودار فرایند روش ارائه خدمت

ماهیت خدمت

ماهیت خدمت الکترونیکی می باشد

ساعت ارائه خدمت

7.30 الی 14.30 روزهای شنبه تا چهارشنبه

7.30 الی 13.30 پنج شنبه

استعلام ( فرآیندهای بین دستگاهی )

اداره ثبت_شهرداری ها

تعداد مراجعه حضوری

5 بار